دکتر بنفشه ولییان؛ بهترین جراح دیسک کمر با لیزر در تهران

کلینیک درد

جراحی دیسک کمر با لیزر، روشی نوین برای درمان بیرون زدگی دیسک است. بهترین جراح دیسک کمر با لیزر در تهران می تواند این عمل را با تجهیزات تخصصی و لیزر انجام دهد تا کمترین آسیب به بافت های اطراف وارد شود. دوره نقاهت کوتاه، کاهش تعداد بخیه ها و امکان انجام این عمل در یک زمان کمتر باعث شده تا این جراحی به یکی از بهترین روش های درمان دیسک کمر تبدیل شود. در صورتی که نیاز به مراجعه به بهترین جراح دیسک کمر با لیزر در تهران دارید، این مقاله را تا انتها بخوانید.

چرا عمل جراحی دیسک کمر لیزری را انجام دهیم؟

عمل جراحی دیسک کمر لیزری یکی از روش های نوین جراحی بیرون زدگی دیسک کمر است. با توجه به ماهیت لیزر و قدرتی که برای برش دادن بافت های مختلف دارد، می توان از آن برای برش دیسک کمر استفاده کرد. به طور کلی، شناسایی عارضه بیرون زدگی دیسک کمر می تواند به منزله درمان به موقع این مشکل باشد. از این رو اگر درد، بی حسی در پاها و کمر، احساس سوزش در ناحیه کمر و … را تجربه می کنید، حتما باید برای بررسی وضعیت دیسک کمر خود به پزشک مراجعه کنید.
برای جراحی دیسک بیرون زده دو راه بیشتر پیش روی شما نیست. اولین راه انجام این عمل جراحی به صورت باز است که در بسیاری از بیمارستان ها از این روش استفاده می شود. دومین روش هم انجام جراحی دیسک کمر با لیزر می باشد. برتری های جراحی دیسک کمر با لیزر شامل دوره نقاهت کوتاه، انجام عمل با حداقل خونریزی، بدون نیاز به زدن بخیه در ناحیه پشت کمر، کاهش درد و ناراحتی بیمار و … اشاره کرد.

دکتر بنفشه ولییان؛ بهترین جراح دیسک با لیزر در تهران

بهترین جراح دیسک کمر با لیزر در تهران باید ضمن داشتن تخصص در زمینه جراحی های دیسک کمر بسته، تجربه کافی در زمینه انجام این عمل های جراحی داشته باشد. دکتر بنفشه ولییان، یکی از متخصصان باتجربه در حوزه عمل جراحی های لیزری است. هم تخصص، هم تجربه خانم دکتر دست به دست هم می دهند تا عمل جراحی دیسک کمر لیزری با کمترین عارضه انجام شود.
دکتر بنفشه ولییان در حال حاضر خدمات خود را در تهران ارائه می کند. بیماران عزیز در شهرستان ها و شهرهای اطراف تهران می توانند با دریافت نوبت قبلی، برای مشاوره حضوری تشریف بیاورند. همچنین افراد ساکن تهران نیز بهتر است که قبل از مراجعه حضوری، نوبت خودشان را ثبت کنند.

عمل لیزری دیسک کمر
کلینیک درد دکتر بنفشه ولییان پیشرو در عمل بسته دیسک کمر و گردن

تخصص و مدرک تحصیلی دکتر ولییان

یکی از مهم ترین مواردی که بیماران باید قبل از انتخاب پزشک به آن توجه کنند، تخصص و مدرک تحصیلی دکتر است. بهترین جراح دیسک کمر با لیزر در تهران زمانی می تواند به کنترل درد کمک کند که در این زمینه متخصص باشد. دکتر بنفشه ولییان فارغ التحصیل فلوشیپ فوق تخصص درد از دانشگاه علوم پزشکی ایران هستند. تخصص دکتر ولییان باعث شده تا دانش و تجربه پزشکی ایشان در حوزه درمان مشکلات مختلف و کنترل درد بهبود پیدا کند.

برای دریافت نوبت از بهترین متخصص درد در تهران، کافیست که با شماره تلفن های مطب خانم دکتر بنفشه ولییان 09029266688 در ارتباط باشید. منشی مطب در کوتاه ترین زمان ممکن، نوبت اختصاصی به شما می دهد تا ابتدا معاینه اولیه انجام شود. سپس در صورت نیاز، نوبت انجام عمل جراحی به شما داده خواهد شد.

آخرین مطالب:

تمرینات مخصوص درد کمر – دکتر ولییان: