بیماری های قابل درمان

تسکین بیماری های قابل درمان امکان پذیر است. در کلینیک دکتر بنفشه ولییان، ما با استفاده از روش‌های پیشرفته و کم تهاجمی، به شما کمک می‌کنیم تا به زندگی سالم و پر انرژی خود بازگردید.

از بیرون زدگی دیسک تا آرتروز مفاصل، از چسبندگی‌های پس از جراحی تا دردهای مفاصل بزرگ، ما راه حل‌هایی داریم که به شما اجازه می‌دهند تا از زندگی بدون درد لذت ببرید.

دردهای ستون فقرات

بیرون زدگی دیسک های گردن، کمر و قفسه سینه تنگی کانال نخاعی آرتروز ستون فقرات
دردهای مفاصل بزرگ

آرتروز و آسیب ربات ها، بافت نرم ناحیه زانو، شانه و لگن

دردهای پس از جراحی

چسبندگی، تنگی کانال، آرتروز و عود علائم
کنترل دردهای پس از جراحی

چرا که گاهی‌ اوقات یک بیماری‌ حاد میتواند به بیماری مزمن تبدیل شده و به شیوه‌های مختلف زندگی شما را مختل کند. حتی ممکن است زندگی اعضای خانواده شما را هم تحت تاثیر قرار دهد. برای مثال، آرتروز و روماتیسم از شایع‌ترین بیماری‌های مزمن هستند که اگر به موقع درمان نشوند، ممکن است برای مدت طولانی ادامه یابند و لذت سال های زندگی پرنشاط را از شما بگیرند.

اگر به یک بیماری و درد مزمن مبتلا هستید، توصیه میکنیم سعی کنید تا حد امکان اطلاعات خود را درباره آن و روش های مقابله با آن افزایش دهید. راهکارهایی نظیر: پیروی و رعایت رژیم غذایی سالم، خواب کافی و نگه داشتن وزن در محدوده سالم، می‌تواند سرعت پیشرفت بیماری را کاهش، و کیفیت زندگی تان را بهبود ببخشد.

ادامه زندگی و سر کردن با دردهای مزمن ممکن است برای شما چالش‌ برانگیز باشد. زیرا علاوه بر اینکه میتوانند روی سلامت جسم و روان شما تاثیرگزار باشند، زندگی اجتماعی و کاری شما را نیز تحت تاثیر قرار میدهند. اگر برای کنترل درد بیماری های قابل درمان خود نیاز به کمک دارید، می‌توانید از خدمات کلینیک بیشتر بدانید و از دکتر بنفشه ولییان مشورت بگیرید.