ارتباط با ما

9029266688 98+

آدرس کلینیک

سوالات متداول

آدرس کلینیک دکتر ولییان در شهر تهران ، خیابان مطهری ، خیابان فجر ، کوچه مدائن ، پلاک 20 ، ساختمان پزشکان ماهان ، طبقه 5 میباشد

دریافت نوبت هم بصورت حضوری انجام میشود هم بصورت آنلاین از طریق ارسال فرم مقابل

بله میتوانید از طریق شماره های درج شده تماس بگیرید و از دکتر ولییان مشاوره دریافت کنید

با ما در ارتباط باشید

درباره دکتر بنفشه ولییان

دکتر بنفشه ولییان فوق تخصص درد، در کلینیک خود خدماتی از جمله: جراحی بسته دیسک وعمل بسته کانال جهت درمان دردهای ستون فقرات گردن، کمر و کانال نخاعی، همچنین درمان دردهای پس از جراحی باز ستون فقرات و دردهای مفاصل زانو، شانه و گردن را به بیماران عزیز ارائه میدهند تا طی سپری کردن دوران نقاهت کوتاهی مجدد سلامتی و شادابی خود را بدست آورند. این عملیات‌ کم تهاجمی هستند و بدون نیاز به برش جراحی و باز کردن پوست انجام می‌شوند و با استفاده از روش‌های مدرن مانند لیزر، دیسکوژل و ازون این عمل سرپایی امکان پذیر است.

شما می توانید برای کسب اطلاعت بیشتر به بخش مقالات سایت دکتر ولییان  مراجعه کنید و همچنین می توانید از آموزه های بیشتر دکتر در صفحه اینستاگرام شخصی شان بهره مند شوید.

ارتباط با دکتر بنفشه ولییان

برای ارتباط با دکتر ولییان برای تعیین وقت مشاوره و یا دریافت ویزیت،  جهت تسکین و درمان دردهای ناشی از عوارض جراحی های باز، فرم بالا را پر کرده و برای ما ارسال نمایید.

تا از تخصص دکتر بنفشه ولییان، با بهره گیری از علم روز در محیطی آرام و با استفاده از تجهیزات پیشرفته ، فرایند درمان را برای شما عزیزان آسان تر  شده و بدون نیاز به هیچگونه جراحی باز و ایجاد برش با متد پیشرفته و کم تهاجمی طی دوران نقاهت کوتاه،  برای ادامه زندگی پرنشاط و بدون درد در کنار خانواده و عزیزانتان بهره مند گردید.

با آرزوی سلامتی و تندرسی برای همه ی شما عزیزان

زنبیل خرید