عمل بسته دیسک با لیزر


عمل بسته دیسک چیست؟

آیا از درد مزمن کمر ناشی از مشکلات دیسک کمر رنج می‌برید؟ عمل بسته دیسک با لیزر راه‌حلی نوآورانه و کم تهاجمی است که می‌تواند به شما کمک کند تا به سرعت از شر این دردها خلاص شوید و دوباره به زندگی فعال بازگردید. در کلینیک درد دکتر ولیان، ما به شما نشان می‌دهیم که چگونه این فناوری پیشرفته می‌تواند زندگی شما را متحول کند.

عمل بسته دیسک با لیزر، یکی از روش‌های نوین و کم تهاجمی است که برای هر نوع فتق دیسک بین مهره ای مورد استفاده قرار می گیرد و در کلینیک درد دکتر بنفشه ولییان با استفاده از تکنولوژی پیشرفته انجام می‌شود.

عمل بسته دیسک برای چه کسانی ست؟

 این روش درمانی، که نیاز به برش‌های بزرگ و دوره نقاهت طولانی مدت ندارد و می‌تواند در کاهش درد، بهبود تحرک و بازگشت سریع به فعالیت‌های روزانه بسیار مؤثر باشد.  عمل لیزری دیسک یکی از بهترین و کم هزینه ترین گزینه ها برای درمان درنظر گرفته میشود

این روش درمانی می‌تواند برای کسانی که از درمان‌های معمولی مانند فیزیوتراپی یا داروهای ضد درد بدون نتیجه‌ی قابل توجهی استفاده کرده‌اند، و یا افرادی که به دنبال درمان بدون ایجاد برش جراحی برای حل مشکلات دیسک کمر و گردن خود هستند، یک گزینه ایده‌آل باشد. این روش، فرصتی برای بازیابی و بهبودی فراهم می‌کند بدون آنکه نیاز به مداخلات جراحی سنگین باشد. 

عمل لیزری دیسک بصورت سرپایی امکان پذیر است بدین صورت که: تخلیه دیسک با استفاده از بی حسی موضعی از طریق پوست انجام میشود.

  • تشخیص دقیق : ابتدا، دکتر ولییان موقعیت دقیق دیسک آسیب‌دیده را بررسی و تعیین می‌کند.
    استفاده از لیزر : سپس، با استفاده از لیزر پزشکی، بافت‌های آسیب‌دیده به طور مستقیم هدف قرار می‌گیرند.
    بهبود و توانبخشی : پس از عمل، برنامه توانبخشی اختصاصی برای بیمار طراحی می‌شود تا بهبود سریع و کامل را تضمین کند.

  • کم تهاجمی: بدون نیاز به برش جراحی باز

    بدون نیاز به بیهوشی: از بی حسی موضعی استفاده میشود

    بهبود سریع: مدت زمان موردنیاز  برای بهبود کوتاه‌تر از جراحی باز است و نیاز به بستری شدن در بیمارستان ندارد
    کاهش درد: کاهش درد و ناراحتی بطور کاملا قابل توجه حین و پس از عمل
    اجرای ماهرانه: توسط دکتر بنفشه ولییان، فلوشیپ فوق تخصصی اینترونشنال درد صورت میگیرد و زخم و بخیه ای بعداز عمل وجود نخواهد داشت

  • اگر به دنبال راه حلی کم تهاجمی برای درمان دردهای دیسک خود هستید، عمل لیزری دیسک می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد. لطفا جهت هماهنگی با کلینیک دکتر ولییان و کسب اطلاعات بیشتر از طریق تماس با شماره تلفن 09029266688 اقدام فرمایید.
    ما به ارائه خدمات با کیفیت و رضایت بخش متعهد هستیم.

موقعیت مکانی
کارمند
سرویس
خدمات جانبی سرویس
تاریخ و زمان
اطلاعات تکراری
اطلاعات
سبد خرید
تایید
ما قادر به پردازش پرداخت شما نیستیم. لطفا مجددا تلاش کنید.
از درخواست شما ممنونیم!
شماره تایید شما :
افزودن به تقویم iCAL